Panell informatiu dels directors de la marxa mora Chimo / Panel informativo de los directores de la marcha mora Chimo

Després de diversos ajornaments, ha quedat instal·lat el panell informatiu amb la relació dels directors que han tingut l'honor de dirigir l'interpretació de la marxa mora Chimo el dijous de la setmana gran de festes a la Plaça de l'Ajuntament d'Ontinyent. Tal i com informa aquest panell, han estat ja 23 els directors que des de 1987 han tingut l'honor de participar en aquest acte tan emotiu per a la Societat de Festers i per als ciutadans d'Ontinyent en general. Ara, amb la proposta del reconeixement de la marxa mora Chimo com himne de la festa a Ontinyent, pren més valor, si és possible, l'acte que és preàmbul dels dies grans de les festes de moros i cristians a la nostra ciutat.

També s'ha actualitzat el panell informatiu dels Premis Cervino que la Societat de Festers atorga cada any amb la instal·lació del premi de 2014 en el mateix: Rafael A. Gandia Vidal.

Despues de varios aplazamientos, ha quedado instalado el panel informativo con la relación de los directores que han tenido el honor de dirigir la interpretación de la marcha mora Chimo el jueves de la semana grande de fiestas en la Plaaça del Ajuntament d'Ontinyent. Tal y como informa dicho panel, han sido ya 23 los directores que desde 1987 han tenido el honor de participar en este acto tan emotivo para la Sociedad de Festeros y para los ciudadanos de Ontinyent en general. Ahora, con la propuesta del reconocimiento de la marcha mora Chimo com himno de la fiesta en Ontinyent, toma mas valor, si cabe, el acto que es preambulo de los dias grandes de la fiestas de moros y cristianos en nuestra ciudad.

También se ha actualizado el panel informativo de los Premios Cervino que la Sociedad de Festeros otorga cada año con la instalación del premio de 2014 en el mismo: Rafael A. Gandia Vidal.

Obertura extraordinària 8 de novembre

Un any més, quan la tardor treu el cap a Ontinyent, el Comerç In organitza una obertura especial de tots els comerços adherits a l'associació. Aquest any, i ja son uns quants. el Museu Fester es suma a aquesta iniciativa obrint les seues portes el proper dissabte, dia 8 de novembre, desde les 21.00 hores fins les 00.00 hores. La obertura serà de manera gratuïta i en ella es podran gaudir totes les sales d'exposició que el Museu te a disposició dels visitants.

Un año más, cuando el otoño asoma por Ontinyent, el Comerç In organiza una apertura especial de todos los comercios adheridos a la asociación. Este año, y ya son unos cuantos. el Museu Fester se suma a esta iniciativa abriendo sus puertas el próximo sábado, día 8 de noviembre, desde las 21.00 horas hasta las 00.00 horas. La apertura será de manera gratuita y en ella podran disfrutarser todas las salas de exposición que el Museu tiene a disposición de los visitantes.

Horari d'apertura del Museu Fester

Como viene siendo habitual los últimos años, el Museu Fester, permanecerá abierto la semana grande de fiestas entre los dias 18 y 24 de agosto, a excepción del dia 22, dia de "l'Entrà". El horario de apertura será de mañana de 11. a 13.30 horas.

Será un buen momento, cuando las calles ja estan llenas de fiesta, de visitar las salas del Musu y las nuevas piezas que allí se exponen y que han llegado al Museu los últimos meses.

Com ve siguent habitual els darrers anys, el Museu Fester romandrà obert la setmana gran de festes entre els dies 18 i  24 d'agost, excepte el divendres 22, dia de l'entrà. L'horari d'obertura serà de matí de 11.00 a 13.30 hores.

Serà un bon moment, quan els carrers ja estan plens de festa, de visitar les sales del Museu i les noves peces que s'exposen i que han arribat al Museu els darrers mesos.

Exposició Mig Any Fester "Els tresors del Museu Fester"

El divendres dia 14 de febrer va quedar inaugurada l'exposició que, dins del cicle d'exposicions del Mig Any Fester, ha organitzat el Museu Fester a la sala d'exposicions temporals del propi Museu.

En la mostra s'exposen un conjunt de peces que formen part del fons museístic i que no han estat exposades amb anterioritat. En l'exposició es poden veure tan representacions pictòriques com escultòriques, fotografia i indumentària.

La mostra es podrà veure fins al 8 de març, els dissabtes i diumenges de 11.00 a 13.30.

El viernes, dia 14 de febrero, quedó inaugurada la exposición que, dentro del Ciclo de exposiciones del Mig Any Fester, ha organizado el Museu Fester a la sala de exposiciones temporales del propio Museu.

En la muestra se exponen un grupo de piezas que forman parte del fondo museistico y que no han sido expuestas con anterioridad. En la exposición se pueden ver tanto representaciones pictóricas como esculturas, fotografía e indumentaria.

La muestra se podra ver hasta el 8 de marzo, los sabados y domingos de 11.00 a 13.30 horas.

Cicle d'exposicions Mig Any 2014

Avui divendres, dia 7 de febrer, ha quedat inaugurada, a la Casa de Cultura del Palau dels Barons de Santa Barbara, la exposició organitzada per el Museu Fester i la Societat de Festers amb la col·laboració de ADAON i l'acadèmia de pintura Maria Castro, enmarcada en el cicle d'exposicions del Mig Any Fester 2014. En la mostra han participat més de 20 artistes que formen part dels dos col·lectius amb un total de 37 obres de les més diverses tècniques i formats.

La mostra romandrà oberta fins el 28 de febrer.

Hoy viernes, dia 7 de febrero, ha quedado inaugurada, en la Casa de Cultura del Palau dels Barons de Santa Barbara, la exposición organizada por el Museu Fester y la Sociedad de Festeros con la colaboracion de ADAON y la academia de pintura Maria Castro enmarcada en el ciclo de exposiciones del Mig Any Fester 2014. En la muestra han participado mas de 20 artistas que forman parte de los dos colectivos con un total de 37 obras de las mas diversas tecnicas y formatos.

La exposición permanecera abierta hasta el 28 de febrero.