Valencià English Español

L'Agrupació Artística d'Ontinyent ha donat, recentment, per als fons del Museu Fester les diferents obres que ha representat amb temàtica festera, enregistrades tan en format VHS com en DVD. Aquestes obres que han estat representades, en la major part, en el marc de les celebracions del Mig Any entre els anys 1998 i 2005 son: "La Capitania del segle" de 1998, "Alertaaa, alertaaa" del 2000, "Em veig de negre per a eixir de negre" de 2001, "Hotel Comercio" del 2002, i "La capitana del capità" del 2005. Les major part de les obres formen part de la programació cultural que aquestos anys es va realitzar amb motiu del Mig Any Fester, una programació cada vegada més variada i que en aquest cas manté com a element diferenciador la posada en escena de peces dedicades a les nostres festes escrites per autors de la nostra població com de ciutats dels voltants. Aquest col·lectiu, representat pel seu president, Enrique Galiana, ha considerat que el Museu Fester era el millor lloc per a recollir aquestos objectes de gran interés cultural.

La donació es completava també amb els cartells anunciadors de les representacions que també formen part del nostre fons museístic.

La TafaneraShare in MenéameShare in TuentiShare in FacebookTweet it!